Han decidido suspender dos años de militancia a Dª. Isabel Febrer
Suspenden de militancia por 2 años en El Pi a Bel Febrer una histórica de la política en Manacor, y han expulsado de la formación a Pere Soler de Inca
El Comité ha acordado suspender dos años de militancia a Dª. Isabel Febrer por desobedecer gravemente las directrices emanadas de la ejecutiva, y expulsar de la formación al sr. Pere Soler
AGENCIA MANACORNOTICIAS 14/01/2022 - 08:18:29
El Pi - PROPUESTA POR LAS ILLES BALEARS, en la reunión del pasado 11 de enero, acordó resolver los expedientes disciplinarios de los afiliados Pere Soler y Bel Febrer.

El Comité de Disciplina Autonómico de El Pi - PROPUESTA POR LAS ILLES BALEARS, en la reunión del pasado 11 de enero, acordó resolver los expedientes disciplinarios de los afiliados Pere Soler y Bel Febrer.

El Comité ha acordado suspender dos años de militancia a Dª. Isabel Febrer por desobedecer gravemente las directrices emanadas de la ejecutiva, y expulsar de la formación al sr. Pere Soler por la comisión de una desobediencia muy grave y reiterada que ha afectado a la imagen pública del partido de acuerdo con el artículo 14 de los Estatutos de El Pi.

Pere Soler por la comisión de una desobediencia muy grave y reiterada que ha afectado a la imagen pública del partido de acuerdo con el artículo 14 de los Estatutos de El Pi.

NOTA INFORMATIVA. El Comitè de Disciplina Autonòmic d'EL Pi - PROPOSTA PER LES ILLES BALEARS, en la reunió del passat 11 de gener, va acordar resoldre els expedients disciplinaris dels afiliats Pere Soler i Bel Febrer.

El Comitè ha acordat suspendre dos anys de militància a la Sra. Isabel Febrer per desobeir greument les directrius emanades de l'executiva, i expulsar de la formació al Sr. Pere Soler per la comissió d'una desobediència molt greu i reiterada que ha afectat la imatge pública del partit d'acord amb l'article 14 dels Estatuts d'El Pi.

¿Te ha parecido interesante la noticia?

 Sí  No
Reciente
Visto
Comentado


6
1
C.P.
Que dius Antoni!!! Això no es vera. Mare de Déu si lo únic que va fer, va ser liar més sa troca. Jo personalment el t'ho puc assegurar.
Maria
Politics feis oi... tots al carrer... sous tots unes rates...
pedro
millor per ella
antoni
bel hizo los cimientos de lo que hoy es el plan general de Manacor aprobado, ese tanto no se lo quita nadie, ni los enemigos politicos
maria
no pases pena bel, ese partido no tiene futuro alguno, debes volver a la casa grande, alli te abriran las puertas, seguro, tu lo vales
joan
beleta ves ten a ca teva ja fa massa anys que vius massa be xupant des bote... i encara t han hagut de treure... o millor tornar al PP. es ben necessari implantar vuit anys com a maxim de xupar de cualsevol politic.