
AGENCIA MANACORNOTICIAS 14/01/2022 - 08:18:29 | ![]() ![]() |

![]() | El Pi - PROPUESTA POR LAS ILLES BALEARS, en la reunión del pasado 11 de enero, acordó resolver los expedientes disciplinarios de los afiliados Pere Soler y Bel Febrer. |
El Comité de Disciplina Autonómico de El Pi - PROPUESTA POR LAS ILLES BALEARS, en la reunión del pasado 11 de enero, acordó resolver los expedientes disciplinarios de los afiliados Pere Soler y Bel Febrer.
El Comité ha acordado suspender dos años de militancia a Dª. Isabel Febrer por desobedecer gravemente las directrices emanadas de la ejecutiva, y expulsar de la formación al sr. Pere Soler por la comisión de una desobediencia muy grave y reiterada que ha afectado a la imagen pública del partido de acuerdo con el artículo 14 de los Estatutos de El Pi.
NOTA INFORMATIVA. El Comitè de Disciplina Autonòmic d'EL Pi - PROPOSTA PER LES ILLES BALEARS, en la reunió del passat 11 de gener, va acordar resoldre els expedients disciplinaris dels afiliats Pere Soler i Bel Febrer.
El Comitè ha acordat suspendre dos anys de militància a la Sra. Isabel Febrer per desobeir greument les directrius emanades de l'executiva, i expulsar de la formació al Sr. Pere Soler per la comissió d'una desobediència molt greu i reiterada que ha afectat la imatge pública del partit d'acord amb l'article 14 dels Estatuts d'El Pi.


- Galmés, avisa a Cladera: “No pot sotmetre’s a la voluntat minoritària de Més i Podemos i ha de respectar l'acord entre el Consell i el Reial Mallorca”
- El turisme de creuers, a la baixa
- El Partit Popular exigeix al Govern la neteja i adequació “urgent” dels torrents de les Balears davant “l’arribada de pluges”
- El Punto de Información Ambiental (PIA) ha resuelto un total de 81.200 consultas al 900 151 617 (de lunes a viernes de 9h a 14 horas)
- El Llar de Manacor abre de 9 a 15 horas hasta el 2 de septiembre y el día 5 exposición Mujeres del Mundo; 1,3 millones de € para vehículos eléctricos al Tercer Sector Social
- El Palma Futsal jugará en Son Moix ante el Napoli Futsal en el I Torneo L'Artista
- El receptor del Barça Ferran Morató se incorpora al ConectaBalear
- La Policía Nacional detiene a un hombre por cuatro robos con fuerza en domicilios
- Donar sangre, una manera de ayudar todo el año y especialmente en verano
- Medi Ambient autoritza la instal·lació de molins anti-gelada a la ZEPA del Pla de Vilafranca






