
AGENCIA MANACORNOTICIAS 07/04/2026 - 09:14:13 | ![]() ![]() |

![]() | Francesca Vadell Cubells és actriu, creadora escènica i docent. Va marxar molt jove del nostre poble per formar-se en Art Dramàtic a l’Institut del Teatre de Barcelona |
CONFERÈNCIA FRANCESCA VADELL CUBELLS. El proper divendres dia 10 d’abril a les 20 hores s’Agrícola serà testimoni d’una nova entrega del cicle Joves manacorins al món. En aquesta ocasió la protagonista serà la nostra paisana Francesca Vadell Cubells.
Francesca Vadell Cubells és actriu, creadora escènica i docent. Va marxar molt jove del nostre poble per formar-se en Art Dramàtic a l’Institut del Teatre de Barcelona, ciutat on ha viscut durant anys i on ha desenvolupat gran part de la seva trajectòria professional.
A Barcelona ha combinat la interpretació amb la dramatúrgia i la docència, especialitzant-se en el treball de la veu i el cos i participant en diversos projectes de teatre contemporani.
La seva obra i el seu recorregut vital estan profundament marcats per la reflexió sobre les arrels, la identitat i l’experiència de viure lluny del lloc d’origen.
En el marc del I Cicle “Joves amb arrels. Manacorins al món” de S’Agrícola, Francesca participa com a ponent per compartir un relat en primera persona sobre el desplaçament, els canvis vitals i el comiat —tant d’una ciutat com d’una professió— com a part del seu procés de vida.
Dissabte passat a la sala d’exposicions de s’Agrícola, es va dur a terme la presentació de l’exposició d’Antònia Vich Alemany. L’exposició que es troba repartida entre la planta baixa i el primer pis, son el reflexa d’alguns viatges i vivències de l’artista, intentat donar l’atmosfera del lloc on es situa l’escena.
Retrats de persones de diferents ètnies, reproduccions de diferents fruits a escala augmentada, fauna marina, recons urbans i com nó paisatges mallorquins, tot pintat sobre teles de diferents formats amb olis de colors molt vius.
L’artista Antònia Vich i la seva obra va esser presentada pel seu fill Adrià Adan, qui juntament amb la seva Sara Adan Vich formen el duo musical ICE-CRIM, que va interpretar varies versions musicals per entretenir la inauguració. El president de s’Agrícola, va agrair la presència dels assistents brindat amb l’artista per aquesta nova mostra d’art. L’exposició es podrà veure durant tot el mes d’abril, i tant l’artista Antònia Vich com el duo musical ICE-CRIM es poden seguir per les xarxes socials


- Detienen a un hombre en Manacor por agredir sexualmente a su hija durante tres años. La víctima reveló los hechos cuando hablaba con profesores de su escuela, ahora está en un centro
- Ple Ordinari
- EPA: el paro anual baja un -4,6% en Baleares durante el primer trimestre de 2026 en plena incertidumbre geopolítica
- El Consell de Mallorca acoge una nueva edición del ciclo poético Versud
- Cala d’Or es prepara per viure tres dies de festa i tradició amb la celebració de la Fira d’Abril 2026
- El suministro de oxígeno, energía y productos básicos en Baleares supera las 117.000 toneladas anuales
- Daniela Reigosa gana Oleotapa 2026
- El PP Balears pide el apoyo del Parlament a la ley de cogestión aeroportuaria para avanzar en la contención turística “por tierra, mar y aire”
- CCOO AMENAZA CON UNA HUELGA EN TODO EL TRANSPORTE SI EL GOBIERNO NO DESBLOQUEA LA JUBILACIÓN ANTICIPADA DE LAS Y LOS CONDUCTORES PROFESIONALES
- La campaña de ITV móvil 2026 del Consell de Mallorca ya ha inspeccionado 400 tractores y más de 1.200 motos ampliando la ruta de pueblos a 22 localidades, 328 días, este año

























Sí
No


















